Kundetjeneste

Svar på vanlige spørsmål: 


Jeg aktiverer en rabattkode, men prisen på varen endres ikke?

- En del av våre varer går det ikke å bruke rabattkoder eller tilbudskoder på. De varene man ikke kan bruke rabattkoder på finner du informasjon om på produktenes produktside.


Jeg skal returnere en vare og lurer på om jeg må betale fakturaen min?

- Hvis du har gjort et kjøp, fått faktura og skal returnere varen, skal du ikke betale fakturaen for de varene du sender tilbake. Vi krediterer (tar bort) fakturaen etter at vi har mottatt returen(e). 

Om forfallsdatoen på fakturaen begynner å nærme seg og du er bekymret for at vi ikke skal rekke å registrere din retur før fakturaen forfaller, kan du utsette din forfallsdato via Klarna på telefon 21 01 89 91.


Jeg har mottatt faktura, men jeg har ikke fått min bestillingen min enda.

- Fakturaen sendes samtidig som pakken/bestillingen sendes fra oss. Fakturaen kommer alltid Ca. 2-3 dager før du får bestillingen din. Du behøver ikke betale fakturaen før du har mottatt bestillingen din og er fornøyd med varene dine.


Er toll og mva. inkludert i prisene?

Nei. DM er ikke ansvarlig for gjeldende tollgebyr, importtoll, skatter eller andre avgifter.


Jeg har mistet fakturaen min. Hvordan får jeg en ny?

- Vennligst kontakt Klarna her eller via telefon 21 01 89 91 så hjelper de deg med å få en ny faktura. 



Hvor finner jeg kjøpsvilkårene deres?

- Våre kjøpsvilkår finner du via linken "Kjøpsvilkår" lengst nede på denne siden. Det er viktig at du leser igjennom vilkårene før du gjennomfører et kjøp.


Retur:

- All informasjon om hvordan du gjør en retur finner du her.



Bytte størrelse:

- Skulle det være sånn at du har fått klær som ikke passer, hjelper vi deg med å bytte størrelse. All informasjon om hvordan du gjør et bytte finnes her. 



Hvor lang er leveringstiden?

- Vår ordinære leveringstid er 3-5 arbeidsdager. Om du vil ha raskere leveranse, kan du velge alternativet "Ekspresslevering" i kassen. Leveringstiden for ordre med ekspresslevering er ca. 2 arbeidsdager.

OBS! Om du bestiller en vare som ikke finnes i lageret er leveringstiden lengre. Husk derfor å se på produktsiden under ”Lagerstatus” der den aktuelle leveringstiden alltid står spesifisert. 



Betalingsalternativ:

- Vi tilbyr flere ulike betalingsmetoder til våre kunder. I kassen som heter ”Klarna Checkout” kan du velge mellom å betale med kort, faktura eller direkte bankbetaling. 


Kontakt oss

E-post: info@dennismaglic.com

Vi har som mål å besvare alle henvendelser innen 48 timer, alle arbeidsdager, men besvarer ofte mail raskere enn det.

OBS – Viktig! Om du kontakter oss angående et order må du huske å skrive med ditt ordrenummer, slik at vi kan hjelpe deg. Ditt ordrenummer står i ordrebekreftelsen som du får via mail direkte etter din bestilling.